علی شیرازی

روزنامه‌نگاری، شعرها و نوشته‌ها

علی شیرازی

روزنامه‌نگاری، شعرها و نوشته‌ها

روزنامه نگاری و مقالات فرهنگی و هنری، سروده‌ها، درد دل‌ها و مصاحبه‌ها

  • ۰
  • ۰

علی شیرازی:

آواز ایرانی در این سال‌ها دچار رکود غم انگیزی شده

نشست های تخصصی آیین آواز

 

مدیر برگزاری سلسله نشست هـــــای تخصصی «آیین آواز» با اشاره به برگزاری این رویداد موسیقایی در فرهنگســــرای ارسباران از جزییات برنامه سخن گفت.
علی شیرازی خواننده و یکی از برگزارکنندگان سلسله نشست های تخصصی «آیین آواز» درباره این ویژه برنامه های موسیقایی به مهر گفت: بسیاری از علاقه مندان موسیقی ایرانی می‌دانند آواز ایرانی در این سال‌ها دچار رکود غم انگیزی شده و مدت هاست درخت تنومند هنر آواز کمتر میوه شیرینی پیشکش شیفتگان این هنر کرده است. بگذریم که عادت زیبای گوش دادن به آواز هم در کشاکش روزمرگی ها و تنگناهای ویژه دنیای مدرن کم کم به بوته فراموشی سپرده می­ شود. از این رو برای یادآوری قدر و جایگاه این هنر ارزشمند، با همکاری فرهنگسرای ارسباران و تعدادی از دوستان برنامه تخصصی جدیدی به نام «آیین آواز» را راه اندازی کردیم.
وی ادامه داد: «آیین آواز» که قرار است سومین سه شنبه هر ماه برگزار شود، با حضور یک مهمان ویژه که معمولاً از میان استادان و مدرسان آواز دعوت خواهد شد به یکی از مباحث تخصصی هنر خوانندگی موسیقی دستگاهی می پردازد. در میان مباحث و پرسش و پاسخ های کارشناس مجری برنامه با استاد مدعو شاهد اجراهای همان استاد که مهمان اصلی ماه محسوب می شود خواهیم بود. در ادامه هم چند تن از شاگردان و هنرجویان استاد با انتخاب و معرفی وی روی صحنه به هنرنمایی می پردازند.
اولین نشست تخصصی «آیین آواز» از ساعت ۲۰ سه شنبه ۱۹ مرداد در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

http://banifilm.ir/%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%DA%86%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%AF-%D8%BA%D9%85/

  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • علی شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی