علی شیرازی

روزنامه‌نگاری، شعرها و نوشته‌ها

علی شیرازی

روزنامه‌نگاری، شعرها و نوشته‌ها

روزنامه نگاری و مقالات فرهنگی و هنری، سروده‌ها، درد دل‌ها و مصاحبه‌ها

  • ۰
  • ۰

قدردانی از مبدع شب آواز ایرانی

آرتنا: نخستین شب آواز ایرانی با طراحی، ابداع و مدیریت علی شیرازی خواننده و پژوهشگر موسیقی آوازی در خردادماه 1394 شروع به کار کرد.

zoom
قدردانی از مبدع شب آواز ایرانی
 

 

چهاردهمین نشست تخصصی شب آواز ایرانی در حالی برگزار شد که وب سایت «حام» به پخش آنلاین و زنده برنامه در فضای مجازی اقدام کرد. عباس سجادی مجری صحنه­ ای این نشست اعلام کرد که پخش مستقیم شب آواز ایرانی از فضای مجازی برای یک بار به طور رایگان و از ما­ه­های آتی با خرید بلیت به صورت آنلاین میسر خواهد بود. در این برنامه همیچنین سجادی بر لزوم قدردانی از زحمات مبدع این سلسله نشستها تأکید کرد. او با اعلام اینکه شب آواز ایرانی مدت یک سال و اندی است که برگزار می­ شود گفت: «دوست خوبمان علی شیرازی که مبدع این برنامه بودند، سال گذشته با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری، برگزاری سلسله نشست های شب آواز را شروع کردند. چندی پیش مصاحبه ­ای از بنده با یکی از دوستان در حوزه هنری انجام و بخشی از آن به گونه­ ای مطرح شده بود که انگار من جسارتی به کیفیت برنامه­ های گذشته شب آواز ایرانی کرده بودم. یعنی چنین تلقی­ ناخوشایندی از بخشی از حرف های من شده بود، که باید بگویم اینگونه نیست و باز هم تصریح می­ کنم ما سپاسگزار همه عزیزانی هستیم که شب آواز ایرانی را شروع کردند و یادآوری می­ کنم که حق تقدم خدمتگزاری در برنامه با این دوستان بوده است.» وی سپس افزود: «حالا هم در واقع ما داریم راه آن عزیزان را در شب آواز ایرانی ادامه می­ دهیم که آغازگر بودند.» سجادی در پایان صحبت هایش از میهمانان و بینندگان چهاردهمین شب آواز ایرانی خواست تا به شایستگی بنیانگذاران این برنامه را تشویق کنند، که حضار نیز چنین کردند.

گفتنی است نخستین شب آواز ایرانی با طراحی، ابداع و مدیریت علی شیرازی خواننده و پژوهشگر موسیقی آوازی در خردادماه 1394 شروع به کار کرد. پس از برگزاری پنجمین برنامه و در شرایطی که این برنامه به خوبی رونق گرفته و به اصطلاح جا افتاده بود، به ناگهان شیرازی با انتشار نامه­ ای خداحافظی خود را از شب آواز ایرانی اعلام کرد. او هیچ گاه درباره جدایی ناگهانی اش از شب آواز ایرانی چیزی نگفته و تا کنون نیز کمتر اشاره ­ای به دلایل استعفایش کرده است. علی شیرازی به تازگی برنامه جدیدی را با نام «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران راه اندازی کرده است که ماه گذشته نخستین نشست آن برگزار شد. 

فردین علائی

 http://www.artna.org/fa/news/view/42943

  • ۹۵/۰۶/۰۳
  • علی شیرازی

نظرات (۱)

اگه امکان داره مارو لینک کنین
alishirazi.blog.ir/1395/06/03/ghgh878ghhgh
www.partchap.com
partlist.irممنون علی شیرازی گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی